Fossilfritt Varumärke: Tre bra frågor!

Är ditt varumärke utsläppsfritt? 
Värdet i din verksamhet kan växa med rätt valda ord och budskap.
Dina kunder och deras kunder letar efter leverantörer och varumärken som är beredda att ta sig an positiva förändringar som resulterar i  hållbar utveckling, cirkulär ekonomi och bättre miljö för oss alla. 
– Och det är inte för sent!

• Är varumärket utsläppsfritt?
• Är budskapet enbart produktcentrerat?
• Är kunden medveten om ert hållbarhetsarbete?

Ett enkelt sätt är att berätta om det. Dina kundrelationer påverkas i positiv riktning och resulterar i att du skiljer ut dig från konkurrenterna. Där har varumärket en central roll. 
Men det räcker inte att polera ytan.

Låt oss ta ett förutsättningslöst samtal, – det ligger mycket värde i det.
Se länk här:

Eller slå en signal så kör vi!

Håkan Öqvist, HO-Form.se

Intressant länk som stödjer detta: Why-sustainable-investing-makes-good-business-sense

RIVIAN visar upp nästa modell. En sjusitsig SUV!

Denna har samma plattform som föregående modell RIVIAN R1T  som presenterades för bara ett dygn sedan. Redan blir det en intressant utveckling bland de lyxigare segmentet där hitintills de stora fossil-fordonstillverkare har haft det ganska lugnt med stor dominans på sina respektive marknader. – Här är senaste nytt om denna!

Se även tidigare artikel om R1T här: http://blog.ho-form.se/?p=6868

Fler länkar till data och info längst ned!

Länk https://jalopnik.com/the-rivian-r1s-could-be-a-crazy-quick-seven-seat-electr-1830690407/amp