Marknadsföreningen i Västerås

Varumärkesstrategi, med Mats Georgson

Marknadsföreningen i Västerås har verkligen bra seminarier.

Denna gång 17/2 var Mats Georgsson från Georgsson AB på scenen i Aros Congress Center på plats där han höll en mycket intressant presentation om varumärkesstrategi.

Det vore nyttigt för många företag att se närmare på detta. Varumärkesstrategin är faktiskt den viktigaste delen i ett företags strategiska planering.

För oss i mediebranchen är varumärkesstrategin ett viktigt medel i arbetet att sätta sig in i – och förstå, kundens faktiska strategi, samt att företaget – internt, självt förstår sina egna mål och visioner. Särskilt som många upplever att de har svårt att positionera sig på flera allt mer komplexa nya marknader.

Vi på HO-Form kan vara rätt partner i just varumäkespositionering och profilering.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *