Sticker du ut?

HUR KOMMUNICERAR DU, EGENTLIGEN? – För att lyckas, gäller det att hålla samma kommunikation inom alla medier och dessutom anpassa form och design visuellt till innehållet så budskapets idé och värde fungerar så effektivt som möjligt. En balans som kan vara väldigt utmanande.

Var du än rör dig i din verksamhet, ja till och med privat sätter du spår. Du kan lätt föreställa dig vad och varför vissa spår ser ut som de gör?

Intrycket
Första intrycket går inte att ändra på. Hur du talar, röstläge, klär dig, språk. Det du gör på nätet! Sociala nätverk – Linkedin – Facebook – Instagram – Snapchat, etc etc. Allt kan särskilja dig när du väljs ut mot andra. Det är väldigt viktigt att kommunicera rätt med omgivningen. 
-Missar du det är du strax bortglömd.

Första steget har du kanske redan tagit?
Skapat ditt eget visuella spår, -varumärket.

Det räcker inte bara med ett ”märke”, det krävs precis som när man klär sig en speciell stil, (grafisk profil – identitet) som förmedlar vad varumärket står för. 
Det kan förmedla en attityd eller inbjuda till handling.
En tydlig medveten grafisk utformning eller profil, sätter kvalitet på varumärket, och ger förtroende och trygghet för mottagaren.

Och en sak är klar! Det finns mer i varumärket än du tror! Är ditt varumärke fossilfritt?

TESLA OWNERS SWEDENNestor AB – VUEF.seEnergy Evolution CenterSero.se